Niciodată Singură
Citând un vecin din blogosferă, era să fiu... sau să rămân, pentru cei ce încă (mai) au răbdarea să mă citească (atunci când reuşesc să mai postez câte ceva) un nume, un ... „cineva“ care obişnuia să spună că nu e niciodată singură...
Acum două seri, un nebun, unul din zecile de teribilişti care obţin permisul de conducere doar prin „Pile, Cunoştinţe, Relaţii“ şi nu pentru că ar cunoaşte şi, mai ales, ar respecta regulile de circulaţie, era să mă trimită pe lumea cealaltă.
Eram într-un centru de colectare a ajutoarelor pentru sinistraţii din nordul Moldovei, cu prietena mea, care era de serviciu, acolo. Cu un sfert de oră înainte de ora închiderii, nenorocitul de care spuneam, a încercat o manevră de depăşire, bineînţeles, neregulamentară dar, cum din faţă venea un autoturim, teribilistul a încercat să revină pe banda lui şi a frânat. Din cauza vitezei, manevra nu i-a reuşit şi nebunul a intrat în plin într-un stâlp de iluminat, pe care l-a dobărât iar ca să evite un bătrânel în cârje de pe trotuar, a tras de volan spre stânga şi a izbit cu partea din dreapta-faţă a maşinii cel de-al doilea stâlp, proiectându-se în bordura trotuarul de vizavi. Practic, bătrânul acela ne-a salvat viaţa mie şi prietenei mele care, în momentul incidentului, ne aflam în acea gheretă. Dacă individul nu ar fi fost conştient de faptul că ar fi putut omorî un om şi nu ar fi încercat să-l evite, maşina ar fi intrat chiar în centrul de colectare a ajutoarelor iar eu şi prietena mea am fi rămas, în cel mai bun caz, infirme pe viaţă, dacă nu am fi murit pe loc.
Pentru cei ce n-au fost de faţă, ştiu că e greu să creadă ceea ce povestesc acum, cu o anumită detaşare. Pentru mine, cea care, de două zile, obişnuiesc să spun că m-am născut a doua oară, a fost, însă, o întâmplare care m-a marcat atât pentru faptul că am conştientizat că puteam muri fără să fi avut absolut nicio vină, cât şi pentru că, a doua zi, am aflat că şoferul va fi tras la răspundere doar pentru părăsirea locului accidentului şi că, pentru că e prietenul fiului unui important personaj din oraş, cazul va fi muşamalizat. Când am mai văzut şi buletinul de presă al Poliţiei, mi-am dat seama că, pentru aşa numiţii „oameni ai legii“, viaţa mea şi a prietenei mele n-ar fi însemnat nimic şi că, probabil, tot noi am fi fost vinovate că ne-am aflat la locul nepotrivit, în momentul nepotrivit....
Etichete: edit post
2 Responses

  1. darias Says:

    Doamne ajuta , ai avut mareee noroc , ai grija:(


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu