Niciodată Singură
Vara asta mi se pare ciudată. În fiecare zi, am impresia că timpul trece foarte greu şi că aceasta va fi cea mai lungă vară pe care voi fi trăit-o vreodată. Mi se pare interminabilă, deşi a mai rămas doar o lună şi jumătate din ea. Nu sunt superstiţioasă, dar mă întreb dacă ăsta n-o fi vreun semn. Se întâmplă multe lucruri în perioada asta. Vremea şi vremurile au luat-o razna. Precipitaţii interminabile (ziua şi ploaia; vorba unui amic, din adolescenţă: „S-a mutat Ecuatorul la noi!“), inundaţii, convulsii sociale, scandaluri politice, nimeni nu se mai înţelege cu nimeni, lumea e încrâncenată, rar mai vezi un zâmbet pe chipul cuiva.... Prea multă energie negativă...
Mă întreb dacă toate astea înseamnă sau ar trebui să însemne ceva. Dacă nu cumva ar trebui să ne reîntoarcem la noi înşine, să găsim în noi puterea de a schimba ceva.
Nu ştiu de ce, simt că Pământul nu ne mai suportă. Şi, parcă, nici Dumnezeu nu mai vrea să se uite la noi. Poate s-a săturat să se facă simţit în viaţa noastră, prin tot ce ne-a dat bun şi de care ne batem joc. Poate vrea să vadă până unde va ajunge răul din noi.
Nu ştiu de ce, am impresia că, undeva, ceva, trebuie să se spargă.

Etichete: edit post
1 Response
  1. Dumitrita Says:

    sunt de acord cu tine, desi aici unde sunt eu nu simt (poate ca inca) nici dezastre naturale, nici financiare, dar le traiesc cu inima pe cele din Romania...si ma doare.
    Pe de alta parte am citit destul de multa literatura despre perioada de comunista din romania, in care sute de tineri nevinovati au patimit enorm in inchisori. Cred ca atunci cand uitam de Dumnezeu, El ne cheama prin necaz si suferinta, ori sunt altii ce platesc pentru pacatele noastre.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu