Niciodată Singură
*Mă deprimă ploile.
Parcă am mai spus asta sau, dacă nu, o aflaţi acum. Unii fac şi glume pe chestia asta (bine că pot): „Ce faci, amice? Aştept ploaia. Care ploaie? Aia de după-amiază!“. Cam aşa se distrau doi inşi, deunăzi. Partea proastă e că, de atunci, ploaia nu vine numai după-amiaza, ci şi dimineaţa, la prânz şi seara. Când „vrea“ muşchii ei.
Dacă jumătate din an m-a deprimat iarna, care nu se mai dădea dusă, acum mă deprimă ploaia, care ne-a mâncat trei sferturi din vară. Din vara aia pe care eu încă o mai numesc ciudată (deşi unii „zice“ că eu n-aş prea avea toate doagele la purtător). Da, sunt meteo dependentă şi mor când iarna nu e iarnă şi vara nu e vară!
Oare există vreun loc în lumea asta unde să nu înjuri în fiecare zi vremea (şi vremurile)?

*Am jucărie nouă: Facebook. Toată ziua-bună ziua, stau „călare“ pe el (bine că nu ţipă!). Şi, după câte am observat în cele trei săptămâni de activitate intensă, nu cred că mai există vreun internaut care să n-aibă cont acolo. Am descoperit personaje despre care nici cu gândul nu gândeam că au obiceiul de a bântui site-urile de socializare şi că au şi bloguri. Bine spunea cineva: „Cunoaşte, maică, adevărul şi adevărul te va face liber“! :))
A, nu încercaţi să mă găsiţi cu Niciodată Singură (deşi contul există şi e activ). Prietenii ştiu de ce :)

(Later edit) *Chiar era bună Mădălina Manole. Sigur, nu pentru cei care ascultă „Trippin“ cu Andreea Bălan, ci pentri ăi de avem o vârstă (repsectabilă... sau nu) şi mai oftăm la un vers din ăla romantico-lacrimogen.
I-am ascultat cântecele (torentele să trăiască!). Deci, bună. Dar, ce rost mai are? Când minte nu e, nimic nu e. Şi, cum spunea cineva pe un forum: „Sinuciderea este o rezolvare PERMANENTĂ pentru problemele TEMPORARE“...

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu