Niciodată Singură
În aceste zile m-am convins de două lucruri: că nu suport proştii, indiferent cât de apropiaţi mi-ar fi şi ce obligaţii (morale) aş avea faţă de ei şi nici pe cei care se lamentează non-stop, imploră ajutor, dar când cineva se oferă să îl ofere necondiţionat şi dezinteresat, pun orgoliul în faţă.
N-am fost niciodată empatică, n-am înţeles durerea cuiva până când nu am trecut eu însămi prin situaţii similare. Dar şi după ce am cunoscut lipsurile şi nedreptaţile, am încercat, atât cât mi-a stat în putere, să ajut pe cel care suferă. Mâhnirea mea este că, deşi am dorit să ajut pe cineva foarte apropiat, care chiar are nevoie de sprijin, mai ales material, în aceată perioadă, am fost refuzată din cauza unei mândrii total nejustificate. Mai mult decât atât, am fost şi acuzată de fapte la care nici nu mi-a stat gândul să le fac şi, în pofida justificărilor, plauzibile, de altfel, nu am fost crezută.
E trist când vezi că oameni cu care, până nu demult, împărţeai nu numai bucata de pâine, ci şi problemele de zi cu zi, ajung să te desconsidere pentru că n-au curajul de a se recunoaşte loviţi de soartă.
Nu-mi stă în fire să mă rog pentru ei, ci să aştept să-şi revină într-o zi...
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu