Niciodată Singură
După o zi caniculară, în loc de un duş reconfortant, sunt nevoită să mă spăl cu apă plată, cumpărată de la magazin. Motivul? Nişte BOI de la Apă-Canal, după ce s-au chinuit două zile să înlocuiască o ţeavă spartă peste drum de casa mea, ne-au lăsat, pe mine şi vecinii mei, fără apă. Pentru că n-au ştiut cum vin ţevile-n zonă, au tăiat şi au făcut orbeşte un racord, astfel încât exact trei case au rămas fără apă taman când toată ţara se topeşte la aproape 40 de grade Celsius!
Când a venit să verifice reclamaţia, şeful de echipă s-a declarat neputincios: „Încercăm s-o rezolvăm mâine dimineaţă, dacă nu, atunci LUNI!“ „Cum, dom'le, luni?“ l-am întrebat exasperată. „Îţi dai seama ce spui?“ „Păi, ce să fac, n-a vrut nimeni să se întâmple aşa... de fapt, nici nu ştiu ce s-a întâmplat, n-am păţit niciodată aşa ceva...“
Ah, da? Bun. Brusc, s-a trezit în mine ziaristul care a tras nişte poze şi a scris articol. Paştele mamii lor de incompentenţi! Le e uşor să spună LUNI, când au apă la robinet şi la ora asta pot face un duş, în timp ce eu stau cu rufele murdare în coş, vasele nespălate în chiuvetă, n-am putut să-mi fac o cafea, nu pot să fac nici duş, dar nici caca, pentru că n-am ce turna în wc.

Asta e România frunzei lu' Udrea!
Etichete: edit post
1 Response
  1. darry.anna Says:

    Noi am fost un oras intreg fara apa doua zile. Bine, ca a fost anuntat din timp.Acum doi ani in noaptea de Revelion din cauza unei defectiuni n-a fost apa in tot orasul. Lucruri proaste si vechi care o sa cedeze pana n-o mai ramane...decat frunza galbena uscata.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu