Niciodată Singură
*Ca niciodată, în ultimii patru ani, în vara asta m-am trezit că vreau şi eu, ca omul normal, concediu. Crezând că nu va fi o problemă, mi-am anunţat intenţia de a intra în vacanţă cu o săptămână înainte. N-a mers. Deja erau doi plecaţi până la sfârşitul lunii şi azi a plecat altul. M-am supărat rău la început, dar mi-a trecut. Merg, în continuare, la muncă şi, deocamdată, rezist. Bineînţeles că nu-mi voi mai lua concediu în septembrie, ci tot în decembrie, ca de obicei. Că aşa-i la mine.

*Sămbătă am cumpărat, de la un comerciant din bazar, un spray Kiltox. N-am găsit în supermarket (erau altele, dar eu vroiam din ăsta) şi m-am încântat că „oama“ (că era o ea) îl dădea cu 2 lei mai ieftin decât în magazin. Prost gândit. Gazul ăla te-ar putea omorî şi pe tine, odată cu muştele şi ţânţarii. Deci, cumpăraţi numai produse verificate şi autorizate de cine trebuie. Altfel, ajungeţi vecini de palier cu Mădălina Manole!

*Azi am însoţit câteva prietene şi cunoştinţe la Centrul teritorial de învăţământ la distranţă al USH. Fetele au absolvit anul trecut, au trecut şi de licenţă dar, în loc să-şi ridice diploma în august, cică tre să dea din nou examenul în septembrie. Deşi nu plecaseră de acasă hotărâte să completeze cererile de înscriere, după ce au petrecut în secretariat aproape o oră au decis să amâne momentul până în ultima zi (8 septembrie).
Motivul 1: Cererile nu primeau numere de înregistrare;
Motivul 2: N-au înţeles de ce ministerul vrea tabel nominal cu cei care depun aceste cereri;
Motivul 3: Dacă nu se înscriu toţi?
Motivul 4: Dacă semnează cererile, nu-şi anulează, automat, rezultatul examenului de licenţă de anul trecut?
... şi ar mai fi, dar mă opresc aici.
Întrebarea mea ar fi fost: de ce puşca mea s-au lăsat încântate de pseudo-universitatea asta, când timp de trei ani nu şi-au cunoscut niciodată profesorii, au dat examene doar pe calculator, şi-au procurat singure nu numai cursurile, ci şi răspunsurile la teste?
Cum au putut da, cu atâta uşurinţă, o căruţă de bani ca să obţină o diplomă nerecunoscută, în final, de nimeni?

PS: Uitasem: mi-au impozitat bonurile de masă. Procentul respectiv mi-a fost acoperit din salariu. Cu alte cuvinte, deşi nu fac parte din sistemul bugetar, de luna asta mă număr şi eu printre cei cu leafa diminuată. M..E Băse, Boc şi (la) tot neamul vostru!
Etichete: edit post
2 Responses
  1. darry.anna Says:

    Fain! Asta-i spusa , scrisa dintr-o suflare cu naduf. Stiu cum e!
    Trece pana data viitoare.


  2. darias Says:

    Eheee, sunt curioasa ce se va intampla intr un final cu diplomele de la spiru...iar tu draga mea, si eu muncesc , am avut o vacanta care nici pe departe nu m a multumit , prea scurta , nici n am apucat sa ma dusc ca a trebuit sa plec , eh , am si eu atateaaa


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu