Niciodată Singură
*Mi-am redescoperit pasiunea pentru mondenităţi. De vreo două-trei săptămâni, zăbovesc mai mult pe Antena 2 (ştiţi voi, unul din posturile TV ale „mogulului“ Felix), unde urmăresc toate emisiunile cu şi despre (pseudo)vedete. În top sunt (nu neapărat în această ordine): Răi, da' buni, Conferinţa de presă şi Agentul VIP. Culmea e că nu-mi place Morar, Diana Munteanu mi se pare mai puţin sexoasă decât pe vremea când era VJ-iţă pe la MCM România, MTV sau pe unde o mai fi fost, iar Brancu s-a schimbat mult faţă de timpurile în care citeam revista care l-a format ca jurnalist monden (VIP).

*Am urmărit un pic din Festivalul Mangalia, fostul Callatis. Nu mi-a plăcut. Cel puţin, cât am văzut. În opinia mea, schimbarea de nume nu-şi avea rostul. Şi nici Luminiţa Anghel, pe post de prezentatoare, chiar dacă s-a implicat în organizare. E mult mai talentată ca interpretă. Lăudabil, însă, este că mulţi solişti/trupe au acceptat să cânte gratis. Păcat că unii s-au dat în spectacol dopo festival...

*Mă enervează Ramona Bădescu. Accentul ei italian e de-a dreptul penibil. Când o aud/văd, nu mă pot opri s-o compar cu fotbalistul Florin Răducioiu care „uitase“ valaha de baştină după prima vizită în Peninsulă. Revenind la Bădescu, eu n-o consider deloc o vedetă, poate cel mult „de carton“ (daaaa, ştiu, îs rea, cârcotaşă, frustrată etc... etc...; hai că v-am scutit de comentarii :)) ). Dacă e mare vedetă în Italia, ce mai caută pe la noi? A, recunosc: o singură dată am admirat-o. Când a luat apărarea românilor din Italia, în direct, la Rai Uno, în scandalul iscat de Mailat. Şi când a spus că e mândră că e româncă. Măcar atât....

*Aţi observat? Ei, nu!? Se duce vara... Azi, cineva îmi spunea că, în zori, acoperişul casei sale era ud: „Pesemne, a fost rouă grea...“. Asta, după ce i-am zis că noaptea nu mai e atât de cald şi că, spre dimineaţă, mai trag şi o pătură peste mine. Şi nu mă mai trezesc, plină de viaţă, la 5 sau la 6. Dintr-o dată, ziua mea începe (cu greu şi cu regrete) în jur de 7. Să vezi cum va fi de la 1 septembrie, când o să plec la muncă de la 8.30, nu pe la 9.30-11.00...

*De abia aştept să înceapă noul an şcolar, chiar dacă ştiu că asta ar înseamna că vara se va fi dus de tot. Să-i mai adune, de pe străzi, pe elevii ăştia mult prea nesimţiţi şi gălăgioşi, care nu mai ştiu ce-i ăla bun-simţ, respect şi să plece, naibii, odată, unii dintre „italienii“ care au băgat lumea în sperieţi (bine că nu şi în spital) cu maşinile uitate la o sută şi ceva de kilometri pe oră în localitate (acum au făcut ceva bani din şpăgi şi „săracii“ poliţai)!

-va urma-

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu