Niciodată Singură
De când n-am mai scris aici, toamna şi-a intrat demult în drepturi. Dacă n-aş şti că suntem în prima jumătate a lui octombrie, după vremea de afară aş putea spune că vine iarna. Toată săptămâna focul a duduit în soba din dormitor, ocazie cu care eu am binecuvântat, din nou, binefacerile statului la casă (în perioada asta s-au împlinit 9 ani de când am scăpat de blocul cu bulină roşie), iar altora le-au fiert creierii :))
Mai rău e că, la fel ca şi anul trecut, vremea rea m-a prins tot cu bluziţele de vară pe rafturile din şifonier. Bineînţeles, am fost şi prea ocupată, dar şi prea leneşă ca să pun în loc hainele groase, aşa că m-am îmbrăcat cu ceea ce am reuşit să scot printre tricouri, maiouri... şi e inutil să spun că, acum, în dulapul meu, toate-s puse cu furca. Nici nu ştiu când o să fac ordine, dar sănătate să fie, că nu de belele ducem lipsă...
Tot de când n-am mai scris aici mi-a plesnit şi un dinte (chiar făceam şi glume pe seama asta: mi l-a spart bărbatul în timp ce mi-a mângâiat faţa cu uşa-macabru, nu? :)) ) şi încă n-am ajuns la dentist. Ba m-au speriat unii cu faptul că n-o să-mi ajungă salariul pentru tratament şi şpaga aferentă, ba că de la stomatologie au plecat unii acasă cu câte un virusel, ba de hepatită C, ba de HIV. Până aflu adevărul (că nu e de glumă), râd în palmă şi mănânc precum babele, numai în părţi. Grele bătrâneţile astea... :))
Zuzuca mea are deja şapte săptămâni, se caţără peste tot (încă n-a descoperit perdelele, dar nu-i timpul pierdut), doarme-n pat cu „Doamna mă-sa“ (cum îi zice soţul meu), trage de şi la cabluri (generaţie evoluată, ce mai!), linge pături şi haine şi face caca pe unde apucă. Încă n-a făcut în pat, dovadă că-şi protejează locul unde lâncezeşte! Dar şi aşa, îmi place de mor. M-a făcut să trec uşor peste tristeţea că Piciul a plecat dintre noi, acum 10 zile, călcat de o maşină...
În rest, nimic nou, aceeaşi muncă multă pe bani puţini. Aştept concediul care, anul ăsta, vine mai târziu cu 5 zile pentru că mi le-am luat în primăvară, la Paşti şi, până atunci, mă distrez pe Facebook.
Cât m-o ţine şi asta...

Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu