Niciodată Singură
Dacă mâine vei fi căutat de o persoană care tocmai a ieşit din închisoare, unde şi-a ispăşit o condamnare de 25 de ani pentru crimă şi care îţi va spune că sunteţi rude de sânge, cum ai reactiona?
Tot aşa, dacă această persoană ar fi un analfabet, un cerşetor sau un gunoier, ai accepta-o sau nu în viaţa ta? Iar dacă ar fi deţinătoarea unei averi imense, alegerea ar fi mult mai uşoară?
Cu alte cuvinte: contează CE ESTE sau CUM ESTE un om?
Sunt foarte curioasă care e răspunsul tău!


Etichete: edit post
3 Responses
  1. Probabil ca la faza cu puscaria as fi foarte precauta si m-as indeprta cat se poate de tare. Depinde si ce a facut acea ruda. Cersetor nu cred ca as reactiona in vreun fel negativ, dar nici nu l-as lua sub acoperisul meu pentru simplu fapt ca nici eu nu am acoperisul meu. Si apoi trebuie sa recunosc ca mai repede ajut un animal decat un om.


  2. darias Says:

    Intr o seara de revelion , cu fosrte multi ani in urma , cand tocmai ne pregateam sa plecam la o petrecere, la usa familiei mele a batut o ruda care atunci , in seara aceea a iesit din puscarie. Era un var de al mamei care acum este om la casa lui si fosrte evlavios si om calumea, insa atunci era doar un puscarias.Neavand unde sa mearga a venit acasa la parintii mei sa l lase si pe el sa stea pana a doua zi si ai mei l au lasat singur in casa si au plecat la petrecere, cand s au intors au gasit in toata casa scrum de tigara pe jos cu era acela invatat in inchisoare , insa altceva nu s a intamplat nimic, eu nu stiu ce as face dar ai mei asa au facut , probabil daca ar fi o ruda apropiata as primi o acasa la mine , doar sa nu fi omorat cu intentie pe cineva sau sa fie vre un criminal nenorocit sau violator sauc eva foarte grav , sunt si circumstante atenuante , nu toti puscariasii a facut crime sau au si vrut sa faca.In ceea ce priveste persoana cu avere mare depinde, eu nu prea am rabdare mai ales daca ar fi vre o fitoasa nesuferita , m as lipsi de averea ei si as da o n suturi afara , ma rog , sa ne aflam noi acolo si apoi mai vorbim.


  3. Cony Says:

    Conteaza CUM, dar si cum l-am cunoscut, pentru ca acest lucru imi poate spune cate ceva despre CE este...


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu