Niciodată Singură
Nu-mi mai ajunge timpul. Am impresia că lunile au devenit săptămâni, săptămânile-zile, zilele-ore şi aşa mai departe. Multe responsabilităţi, organizare proastă... nu ştiu care ar fi cauza. Fapt e că, din ce în ce mai des în ultimul timp, mă simt copleşită de toate, că nu mai ajung să realizez tot ce-mi propun, că le fac pe toate-n salturi care mă obosesc şi nu reuşesc deloc să-mi revin.
A fost, şi încă mai e, pentru că nu s-a sfârşit, cel mai greu an al meu. Nu ştiu dacă din cauza crizei care i-a afectat pe toţi, nu ştiu dacă din cauza evidentei schimbări a climei (iarnă interminabilă, primăvară aproape inexistentă, vară capricioasă, toamnă timpurie....), nu ştiu dacă din cauza stresului de la serviciu. Ştiu doar că aş vrea să se termine odată, să vină 2011 care, măcar din perspectiva că marchează un fel de „nou început“ să ne facă mai optimişti. Oricât aş fi de pozitivă, în atitudine şi gândire, 2010 aproape că m-a terminat psihic, pentru că sacul cu autosugestii s-a cam golit şi n-am prea mai avut ce să pun în locul speranţelor şi planurilor pe care mi le-am făcut pe parcursul ultimelor luni. Am sentimentul că nu mai putem construi nimic, noi, ca români, că nimeni nu are nicio soluţie concretă pentru ieşirea din situaţia în care am intrat. În pofida grevelor şi protestelor de orice fel, mămăliga românească nu dă semne să mai explodeze ca atunci, în 1989. Şi cei „de sus“ rămân cu fundul bine înfipt în jilţurile calde şi continuă să-i doară la bască de noi, ăştia de am rămas ca proştii în România, sperând că am mai avea vreo şanşă aici.
Şi, peste toate, a mai venit şi ploaia asta, care nu se mai termină...
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu