Niciodată Singură
Toată lumea cunoaşte ceea ce i s-a întâmplat lui Şerban Huidu şi cum au reacţionat colegii, prietenii, admiratorii când au aflat că realizatorul TV este în comă într-un spital din Austria. Cu toţii s-au solidarizat cu familia acestuia şi s-au rugat ca Huidu să depăşească acest episod nefast al vieţii sale. Şi eu am fost şocată atunci când am aflat de accidentul „cârcotaşului“ şi chiar am postat un mesaj de încurajare pe Facebook-ul „Cronicii“, în seara cu pricina. Mi s-a părut absolut normal să mă rog pentru sănătatea şi viaţa unui om care, în pofida greşelilor sau defectelor sale, reuşeşte să ne smulgă, dacă nu un hohot de râs, măcar un zâmbet, în fiecare miercuri seară şi în fiecare dimineaţă, la matinalul Kiss.
Am urmărit în media cam tot ce s-a scris/spus despre evoluţia stării lui Şerban, inclusiv declaraţiile colegilor de breaslă. Se spune că, la boală şi, în general, la suferinţă, un om adevărat trece peste toate relele şi încearcă să-l ajute pe cel aflat într-un moment dificil. Dacă nu cu fapta, măcar cu vorba bună. Tocmai de aceea, m-am aşteptat şi chiar am crezut că Mircea Badea, „duşmanul“ recunoscut al „cârcotaşului“, să lase încrâncenarea la o parte şi să-i transmită, la rându-i, un mesaj de încurajare. Chiar dacă ar fi fost doar de complezenţă, ar fi dat foarte bine la imaginea la care ţine atât de mult antenistul. Ştiu, Badea a fost în vacanţă, dar mă îndoiesc de faptul că, în condiţiile în care ştirea cu accidentul de la Innsbruck a deschis buletinele de ştiri şi a ţinut prima pagină în ultimele zile din 2010, nu a aflat (şi) pe alte căi de incident. Aseară am rămas special în faţa televizorului pentru a urmări prima ediţie a emisiunii pe care o realizează la Antena 3. Am sperat până în ultimul moment ca Mircea Badea să amintească, măcar în treacăt, despre Şerban Huidu, mai ales, că toată presa a anunţat că acesta şi-a revenit şi urma să fie transferat de la Terapie Intensivă într-un salon obişnuit. Dar nu, Badea nu a spus nimic, dovedind că e mult mai orgolios decât mi-am putut imagina.
O altă reacţie care nu numai că m-a dezamăgit, ci m-a şi suprins prin modul de exprimare, a fost cea a Oanei Zăvoranu, criticată şi des băşcălită de tandemul Huidu-Găinuşă în emisiunea lor. Deşi nu-s adepta stilului de mahala al „doamnei Pepe“, îmi place firea ei războinică şi justiţiară şi, mai ales, atitudinea ei faţă de necuvântătoare (e drept, pe alocuri exagerată, dacă ne gândim la motanul ei, Marty). Totuşi, nu-i găsesc nicio scuză când vine vorba despre accindentul lui Huidu şi de ce consideră ea că, la mijloc, e justiţia divină.
Mi-a plăcut, însă, reacţia lui Mihai Bendeac, el însuşi aflat „la cuţite“ cu Huidu. Pe lângă aceasta, fostul „Monden“ ne-a arătat şi o faţă mai puţin cunoscută a „cârcotaşului“: un om care, atunci când nu râde de defectele celorlalţi, ştie să îngroape şi securea războiului. „Pur si simplu. Din nimic, din neant“, cum spune Bendeac.

Etichete: edit post
1 Response
  1. am vrut sa scriu un comentariu prost dar ma abtin. spun doar atat, uneori tacerea e de aur :)


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu