39
Niciodată Singură

Astăzi e ziua mea! Împlinesc 39 de ani!
Da, nu îmi ascund vârsta şi sunt conştientă că, la anul, exact pe vremea asta, schimb „prefixul“ :) Mai înainte, chiar vorbeam cu mama despre „evenimentul“ din 2012 şi ea îmi zicea „Ei, de la 40 se schimbă totul!“. N-am fost de acord cu ea: „Se schimbă doar faţada, restul va fi întodeauna la fel!“
Da, nu mă deranjează că, odată cu trecerea anilor, fizic, mă schimb. E normal să se întâmple aşa. Nu mă sperie bătrâneţea, atâta vreme cât spiritul rămâne tânăr şi receptiv la ce-i nou. Importante sunt reperele şi principiile care te călăuzesc, oamenii care-ţi sunt alături şi te ajută să evoluezi.
Îmi accept, cu seninătate, ghioceii din păr, ridurile care, inevitabil, cu toate produsele cosmetice pe care le folosesc de multă vreme, încep să-şi facă loc pe chipul meu (acum, încă, se mai pot numi „riduri de expresie“!), chiar şi kilogramele în plus, deşi sunt într-o continuă cură de slăbire :)
Care a fost cel mai cadou pe care l-am primit? Evident, pupicul şi urările de la miezul nopţii, din partea Puiului meu :) Dar şi mesajele de felicitare de pe Facebook, de la fostele mele colege de şcoală, răspândite prin ţară şi prin lume, de la mama-soacră, de la prietenii virtuali, precum şi de la prietena mea care, deşi trece prin momente mai puţin plăcute (tatăl, pe jumătate paralizat, în spital), m-a sunat şi m-a anunţat că mi-a cumpărat şi un suvenir.
Dar, peste toate, cel mai frumos lucru care mi s-a întâmplat în ultimul timp, este că, în preajma aniversării, mi-am regăsit cea mai bună colegă şi prietenă din facultate, pe care o căutam de multă vreme şi a cărei aniversare este chiar mâine!
Ce mi-aş fi dorit să primesc? Nu ştiu, nici nu m-am gândit la asta. Îmi doresc doar sănătate, să fiu din ce în ce mai bună, în tot ceea ce fac şi cu cei din jur, să-i am cât mai multă vreme pe cei dragi aproape... Restul, cu siguranţă, va veni pe parcurs.

Etichete: edit post
9 Responses
  1. darry.anna Says:

    La multi ani!
    E o varsta absolut minunata si iti doresc sa te bucuri din plin!



  2. Cony Says:

    La multi ani si tot ce-ti doresti sa patesti ! Nici eu nu ii inteleg pe cei care isi ascund varsta, pentru ca fiecare persoana si fiecare varsta au farmecul lor...
    De noi depinde cel mai mult sa obtinem ce vrem dela viata.


  3. Digital Elf Says:

    varsta asta este perfecta. inca ai suficienta putere, deja ai capatat o intelepciune si iei lucrurile cu fermitate, nu haotic ca in adolescenta. vorbesc, ca si eu sunt acolo :D
    La multi ani!


  4. Darias Says:

    La multi multi ani , sanatate si toate cele bune.




  5. se accepta la multi ani cu intarziere?? la multi aniiiii!!!


  6. @Cippy (Anti-Plicti): Niciodată nu e cu întârziere! Mulţumesc!
    @Alexandra: Mulţumesc mult! :)
    @Păcătoasa: Bun venit! Mulţumesc!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu