Niciodată Singură
De ieri am hotărât că nu mă mai voi atinge de sucurile din comerţ.
Mi s-a tras de la una din licorile căreia i se face muuuultă reclamă, cum că, printre altele, ar fi fără conservanţi. Binînţeles că nu am pus botul la asta, nici la faptul că ar fi făcută din nu ştiu cât la sută pulpă de fructe. Ştiam că e doldora de E-uri şi coloranţi dar, până ieri, nu mi-am imaginat că, de dragul câştigului, ăştia-s în stare să-ţi vândă apă cu vopsea! Pentru că, ieri dimineaţă, efectiv m-am speriat când am văzut că am un pipi roz! Cu siguranţă, şi stomacul meu era colorat în aceeaşi nuanţă, deşi mă jur că eu nu am băut Furadan, ca altele :))
Aşadar, producătorii de sucuri, autohtoni sau nu, m-au pierdut de clientă/consumatoare. Adevăratul suc natural este ăl de ţi-l faci singur, în storcătorul de fructe. Degeaba ne aburesc ăştia cu reclamele! Nu că n-aş fi ştiut lucrul ăsta până acum, dar cunoaşteţi şi voi vorba aia: nu crezi, până nu ţi se întâmplă. Iar când Dumnezeu îţi dă un ghiont, e bine să ţii cont de asta şi să nu persişti în prostie, că nu te încălzeşte cu nimic dacă ajungi mai devreme în Rai! :)
Aşa că, luaţi aminte: sănătate, că-i mai bună deât toate!
Etichete: edit post
0 Responses
:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu