Niciodată Singură
Nu mai suport proştii!

În ultimul timp, ajung tot mai des la concluzia că, în România, doar proştii ţin cu tot dinadinsul să iasă în faţă, în timp ce oamenii de bun-simţ se retrag tot mai mult în sine, învinşi de neputinţa de a reîntoarce scara valorilor în poziţia normală.
Iniţial, am ignorat ascensiunea, în toate domeniile, a nesimţiţilor şi a celor fără principii. N-am crezut că idioţii pot exista într-un număr atât de mare pe metrul pătrat şi că, într-un timp scurt, se înmulţesc precum păduchii.
Nu mi-am imaginat că o să ajung ziua în care o să-i explic prostului de ce e prost şi el să fie convins că eu sunt persoana la care fac referire. Sau tot el să se supere că l-am dovedit de zombie.
Nu-mi vine să cred că, în secolul XXI, mai sunt indivizi care cred tot ce li se spune şi execută, la comandă, orice tâmpenie, fără să se gândească, măcar cu o secundă înainte, la consecinţe.
Şi, ceea ce e mai grav, este că, uneori, în faţa unor astfel de mutanţi, tot eu consider că-s anormală şi complexată!

Cineva ne vrea proşti. Şi, judecând după ceea ce văd în jur, cred are toate şansele să câştige.

Etichete: edit post
1 Response
  1. Loredana Says:

    ai punctat foarte bine. cred ca de asta s-au si inmultit in halul asta, ca prea li s-a ignorat ascensiunea si acum sunt peste tot. iar ceilalti, cum prea bine spui, risca sa devina, foarte curand, nu minorotari, ca deja sunt, ci tot mai invizibili.


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu