Niciodată Singură
...însă nu ştiu pentru câtă vreme.
Recunosc, nu prea mai dau pe aici pentru a posta ceva nou, ci pentru a-i citi pe cei din blogroll, dar şi acest lucru nu se întâmplă în fiecare zi. Interesant este că, de când am luat o pauză de blogărit, s-a mărit numărul persoanelor interesate de jurnalul meu virtual. E drept, nu cu multe (de ce să mint? :) ), dar încă mă mai bucur când descopăr că rândurile mele mai suscită interes.
Sincer, absenţa mea nu este cauzată de faptul că nu aş avea ce povesti, ci pentru că Facebook-ul a devenit un fel de a doua casă pentru mine, virtual vorbind, după acest blog, pe care, la un moment dat, aş fi vrut să-l închid. Poate, într-o zi se va întâmpla şi acest lucru, mai exact atunci când îmi voi fi pierdut orice interes pentru internet, deşi e prea puţin probabil să fie aşa. Mereu apar fel de fel de chestii noi, informaţiile circulă mai repede în spaţiul virtual şi eu îmi petrec, încă, ore bune din zi în faţa computerului, hălăduind de la un site la altul. Şi-apoi, Facebook-ul m-a ţinut mai bine în legătură cu o parte din cei care se află în lista mea de bloguri. De exemplu, aşa am aflat că una din preferatele mele, Cristina, tocmai a absolvit un curs de artă fotografică şi că Neamţu a trecut pe un domeniu nou pentru că, de pe cel vechi, nu mai putea intra pe blog de trei săptămâni, din cauza viruşilor. Chiar mă bucur că acum îl pot citi din nou, mai ales că, de mai bine de jumătate de an, viaţa lui s-a schimbat radical şi în bine :)
De când nu am mai scris aici, mi-am mai făcut încă două bloguri, amândouă pe wordpress. Unul e chiar cu numele meu real. Pe acesta din urmă am doar câteva postări. Deja m-am oprit pentru că, din păcate, nu mă simt în largul meu scriind acolo. Am ajuns la concluzia că nu pot fi cu .... în mai multe luntrii. Decât multe şi degeaba, mai bine unul (acesta) şi bun.
E ca o reîntoarcere la dragostea dintâi. Nu ştiu cât o să mă ţină, dar mă bucur că sunt din nou, aici, cu voi :)
PS: Nu voi renunţa, deocamdată, la partea cu moderarea comentariilor. Nu eram adepta acestui lucru, dar e mai bine aşa. Motivele le ştiţi din postarea anterioară.
Vă pup!
Etichete: edit post
2 Responses

  1. Ce repede circulă veştile bune! Mulţumesc!


:) :( ;) :D ;;) >:D< :-/ :x :"> :P :-* =(( :-O X( :> B-) :-S #:-S >:) :t(( :)) :| /:) =)) :-B =; :-c :)] ~X( :-h :-t I-) L-) :-& :-$ [-( :O) <:-P (:| =P~ :-? #-o =D> :-SS @-) :^o :-w :-< <):) :o3 :-? %-( :@) ~:> @};- %%- **== (~~) ~O) *-:) >-) :-L [-O< $-) :-" b-( :)>- [-X \:D/ >:/ ;)) :-@ ^:)^ :-j (*) o-> o=> o-+ (%)
/wahaha /hihi /omg /no /dignose /sweat /shock /floor /hmm /XD /blur /blush /nobigdeal /please /bye

Trimiteți un comentariu